20.3.2023

Chastity - lukossa

Jos minun tulisi nimetä yksi ainoa asia, johon alistuva roolini parisuhteessamme kaikista eniten kulminoituu, olisi se ehdottomasti siveysvyö - lukko - häkki. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Se on symboli, joka korostaa vaimon valtaa, mutta samalla se on erittäin konkreettinen väline alistamiseen. Mikä parasta, se voi helposti olla osa jokapäiväistä arkea!

Minä olen lukittuna usein. En nyt sanoisi 24/7, mutta usein monia päiviä putkeen. Meillä ei toistaiseksi ole ollut varsinaisia sääntöjä siihen liittyen, paitsi yksi. Aina kun vaimoni tapaa toisia miehiä, minä olen lukossa. Tätä on toteutettu melkein alusta asti, ja tämä on myös yksi niistä harvoista asioista, jota vaimoni välillä omatoimisestikin toteuttaa minun alistamiseni suhteen. 

Nykyään elämme jonkinasteista polyamorista elämää. Tai ehkä asiaa kuvaisi paremmin se, että vaimoni on polyamorinen, jolla on aviomies ja miesystävä. Olemme kaikki kolme ystäviä keskenämme, mutta emme kuitenkaan suhteessa toistemme kanssa. Vietämme silloin tällöin aikaa yhdessä. Miesystävä tietää taipumuksistani, ja on silloin tällöin myös osallistunut aisurileikkeihimme. Mitä tulee lukkoon, hänen suhteensakin pätee sama sääntö. Aina kun vaimoni on hänen kanssaan, tai aina kun olemme kaikki yhdessä, minä olen lukossa. Tästä on usein seurannut erittäin mielenkiintoisia ja minun kannaltani ah niin kiusallisia tilanteita! Vaimoni miesystävä on oikeastaan ainut "ulkopuolinen" henkilö, joka on perillä lukituksistani, tai kuvioistamme ylipäätänsä. Hän on myös ainut henkilö vaimoni lisäksi, joka on nähnyt minut lukko päällä. Onpa hän joskus tainnut hetkellisesti pitää avaintakin hallussaan.

Vaimoni ei normaalisti pidä avainta mukanaan. Se on yleensä käytettävissäni, sillä hygieniasyistä häkki on hyvä välillä irroittaa pesua varten, vaikka onkin avoin ja metallinen. Ja voihan sitä joskus vaikka sattua joku hätätilanne (ei ole tällaista kuitenkaan koskaan tapahtunut). Minulla on useampikin lukko, ja aikojen saatossa niitä on ollut varmaan jo lähemmäs kymmenen. Ne ovat vähän sellaisia, että joutuu kokeilemaan mikä sopii ja mikä ei, ja sen vuoksi niitä kertyy. Itse olen päätynyt avoimiin metallihäkkeihin, vaikka ne ovatkin hieman painavia. Paino tuo kuitenkin mukavan tunteen, eikä häkki hajoa, vaikka kuinka kovaa erektiota yrittäisi puskea! Olen myös tottunut pitämään niitä, eikä niitä tarvitse ottaa pois edes yöksi. Käytännössä sopivasti istuvaa metallihäkkiä ei tarvitsisi poistaa kovinkaan usein. Useimmat miehet tietävät, että kovalla pakkasella ulkona touhutessa vaikutus sukukalleuksiin korostuu. Nämä ovat yleensä niitä harvoja kertoja, jolloin itse mielelläni olen ilman lukkoa, jos se vain vaimolle sopii...

Lukittuna ollessani olen ikään kuin luovuttanut oikeuteni, tai ainakin mahdollisuuteni, seksuaaliseen nautintoon. Siinä myös korostuu aisurinäkökulma. Minulta on evätty seksi, mutta vaimoni saa nautintonsa joko jonkun toisen kanssa, tai niin, että minä palvelen häntä esimerkiksi suullani. Minua lähinnä kiusoitellaan, ja korkeintaan saan pilatun orgasmin, mutta välttämättä en sitäkään. Tästä seuraa olotila, jota on vaikea selittää. Se on tavallaan jatkuva pinnan alla kytevä kiima. Se tuntuu niin hyvältä, että lopulta ei oikeastaan edes halua laueta, vaan mielummin pitkittää tilannetta. Toki orgasmia tekee mieli jossain vaiheessa, ja vissiin ihan terveydellisistäkin syistä se on jopa suotavaa saada (pilattukin tosin taitaa kelvata), mutta olen oikeasti sitä mieltä, että mielummin elän tällaisessa jatkuvan epäämisen olotilassa kuin ns. normaalisti. Orgasmin jälkeen kestää yleensä useampi päivä, ennen kuin voin edes alkaa saavuttaa sitä olotilaa uudestaan. Evättynä ollessani olen myös käytännöllisesti katsoen milloin tahansa valmis tyydyttämään vaimoani miten hän vain haluaa. Joskus käytössä saattaa olla vaikkapa strap-on, joka on erittäin nöyryyttävää. Paneminen lukittuna niin, että et käytännössä saa itse mitään tuntemuksia siitä, on melkoinen mind-fuck!

Toki vaimo haluaa minut välillä ihan omana kokonaisena itsenänikin. Sekin on ihan ok. Sen ei tietysti tarvitse päättyä minun orgasmiini, mutta lukitus kyllä aiheuttaa sen, että kestoni vain heikkenee entisestään. Toisaalta siitä saa taas hyvää polttoainetta aisurileikkiin... Pakkohan vaimon on hakea seksiä vierailta, kun oma mies tulee samantien. Tämä on sitä parasta leikkiä!

Onhan tässä myös tämä visuaalisuus ja koko -aspekti kaiken muun hyvän lisäksi. Kun miehen sukukalleuksia kutsutaan söpöiksi, tai ääneen ihmetellään pientä kokoa, kyllä se väkisinkin vetää nöyräksi pojaksi. Harvoin tunnen oloni yhtä aikaa niin haavoittuvaksi, ja niin turvalliseksi, kun sängyssä alasti maatessa, vaimoni pitäessä lukittuja pallejani hellästi kädessään.







2 kommenttia:

  1. Anonyymi06:40

    Kirjoitat muuten erittäin hyvää kieltä, mutta ruinata tarkoittaa suomen kielessä kinuta ja anoa. Englannin sana 'ruin' kääntyy sanalla pilattu. Eli 'ruined orgasm' on suomeksi pilattu orgasmi.

    VastaaPoista
  2. alistuva aviomies17:04

    Kiitos. Ruinaus on tosiaan suomeksi aika harhaanjohtava ilmaisu. Korjasin.

    VastaaPoista