21.3.2023

Aisankannatus

Minulle aisankannatus on hyvin seksilähtöinen asia. En koe, että sen tarvitsisi olla millään muotoa pakollinen osa meidän dynamiikkaamme, jonka siis ajattelen olevan jotain FLR:n suuntaista. Jos kuitenkin lähdetään siitä, että minulla on tarve alistua, ja vaimoni tapailee muita miehiä, niin aisurihan minä olen. Miksipä siitä ei sitten ottaisi kaikkea irti?

Olen jo aiemmin kertonut mistä homma oikeastaan sai alkunsa. Nykyään iso osa siitä on puhtaasti roolileikkiä, joka tapahtuu vain meidän kahden välillä. Sängyssä vaimoni saattaa puhua toisista miehistä ja seksistä heidän kanssaan, minua kiusaten. 

Meillä kyllä on ollut huikeita kokemuksia asian tiimoilta myös kolmansien osapuolien kanssa. Olen päässyt kuuntelemaan ja katselemaan, kun toinen mies harrastaa seksiä vaimoni kanssa. Tämä kun yhdistetään siihen, että itse olet lukossa ja "evättynä", niin alistuminen on aika totaalista. Ultimaattinen huipennus on ehdottomasti se, kun minut komennetaan putsaushommiin aktin jälkeen, nuolemaan toisen miehen spermat vaimoni sisältä (tai päältä). Tämä on todennäköisesti nöyryyttävin, ja samalla ehdottomasti paras kokemus, mitä näihin asioihin tulee. 

Tämä on osa-alue, josta mielelläni ammentaisin enemmänkin, etenkin nöyryytysmielessä. Asiat täytyy kuitenkin aina sovittaa siihen, että homma on mielekästä kaikille osapuolille, myös sille kolmannelle. Joku saattaa nimenomaan syttyä siitä, että pääse alistamaan aisuria, ja jollekin toiselle se saattaa olla lähes yhdentekevää. Täytyy myös muistaa, että minä en ole osa kaikkia niitä kohtaamisia, joita vaimollani on toisten kanssa. Vain osa osuu tähän aisuriraamin sisälle. Onnekseni vaimoni miesystävä ei kavahda näitä leikkejä. Hänen kanssaan olemme arjessa tasavertaisia, mutta kun tilanne sen sallii ja kaikki ovat leikissä mukana, niin silloin minä olen aisuri ja hän on vaimoni Mies. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti